Majoritatea companiilor ce ofera servicii de productie, de transport sau distributie isi asigura pe parcursul anilor un parc auto ce le ajuta in desfasurarea optima a activitatii. De regula aceste autoturisme sunt autoutilitare le permit un transport mai sigur a unui volum mai mare de produse sau persoane. In acelasi timp aceste autoutilitare reprezinta un mod bun de promovare a companiei prin aplicarea reclamelor pe caroseria autoutilitarelor pe o suprafata cat mai mare. Aceste autoutilitare sunt conduse pe distante mari, in medie cate 4h pe zi avand acces la un public variat.

    Mai jos cateva beneficii pentru colantarea integrala sau partiala a autoutilitarelor:

    • Suprafata mare de expunere a reclamelor.
    • Expunerea reclamelor in fata unui public numeros si divers, dat fiind faptul ca autoutiltarele din parcurile auto ale companiilor sunt mereu in miscare.
    • Protectie sporita impotriva zgaraieturilor vopselei autovehiculelor si impotriva intemperiilor vremii (ploi, praf, inghet/dezghet).
    • Colantarea parcului auto ofera o unitate brand-ului companiei si o expunere catre o paleta mai variata de cosumatori, intarind imaginea promovata in fata comsunamtorului.
    • Colantul aplicat pe autoutilitarele din parcul auto a unei companii poate avea o viata lunga de utilizare, nefiind necesara inlocuirea colantelor decat in cazul deteriorarii caroseriei sau a pieselor ei componente. Durata medie de viata a unei colari si a foliilor utilizate este de 5 ani.